Munkaerőképzés | MKIK

Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a munkaerokepzes.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
rendben
nem fogadom el
Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal
Időpont: 2019.április.09.
Város: Békéscsaba
Helyszín: Békés Megyei Kereskedelmi és Iparkamara székháza


Az információs napot Szántó Hajnalka képzési tanácsadó nyitotta meg.

  • Első előadó Gedei Gábor projektmenedzser volt, a Pénzügyminisztérium Gazdaságfejlesztési Programok Végrehajtásáért Felelős Helyettes Államtitkárságtól.
    Előadásában részletesen kifejtette mi a teendő a támogatói okirat módosítása esetén. Bemutatta a módosítás folyamatát az EPTK felületen keresztül, kiemelve az esetleges hibalehetőségeket. A kifizetésekkel kapcsolatosan felhívta a figyelmet az előleg, az időközi kifizetés és a záró kifizetés különbségeire, összefüggéseire, azok sorrendjének fontosságára.
    Előadásában kitért a helyszíni ellenőrzésekre, azok menetére.
  • A következő előadó Török Kinga az NSZFH monitoring tevékenységvezetője volt, aki részletesen beszámolt a monitoring látogatások fontosságáról, annak menetéről. Kiemelte az ellenőrzés segítő és támogató oldalát. Felhívta a figyelmet, hogy mi a teendője a vállalkozásnak, milyen dokumentumokat kell bemutatniuk, miket ellenőriznek a monitoring látogatás folyamán. Külön kiemelte a fotók, videók, hanganyagok elkészítésének és megőrzésének fontosságát, valamint beszélt a megfelelő arculati elemek használatáról is.
  • Ezt követően Madarász Erik a Soter-Line oktatási igazgatója adott tájékoztatást, hogy hogyan lehet minél hatékonyabban felkészülni a monitoring látogatásra. Beszélt a vállalkozás és a képző intézmények közötti kapcsolat fontosságáról, feladatairól. Ismertette a képzési típusokat, képzési típusonként a lebonyolításhoz szükséges dokumentumokat, kiemelte a távoktatásra vonatkozó speciális szabályokat. Felhívta a figyelmet ezen dokumentumok tárolási, megőrzési idejére és külön kitért arra, hogy kinek a felelőssége a dokumentumok megőrzése.
  • Zárásként következett a „Jó gyakorlat”, melynek előadója Layer Enikő HR vezető volt a Layer Kft képviseletében.
    Mint nyertes vállalkozás számolt be a pályázat lebonyolításának tapasztalatairól. Részletesen felvázolta, hogyan építették fel a képzés menetét, bemutatta milyen nehézségekbe ütköztek a megvalósítás során és azokat hogyan tudták áthidalni. Kiemelte, minden lehetőséget meg kell ragadni, hogy egy vállalkozás versenyképes legyen.

 

  • 2019. április 9. Békéscsaba
Széchenyi 2020