Munkaerőképzés | MKIK

Cookie / Süti tájékoztató
Kedves Látogató! Tájékoztatjuk, hogy a munkaerokepzes.hu honlap felhasználói élmény fokozásának érdekében cookie-kat alkalmazunk. A honlapunk használatával ön a tájékoztatásunkat tudomásul veszi.
bővebben
rendben
nem fogadom el
Nemzeti Szakképzési és Felnőttképzési Hivatal
Időpont: 2019.október.09.
Város: Veszprém
Helyszín: Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara


A GINOP-6.1.7-17 projekt keretében a megyében megrendezték a 4. információs napot, ahol a meghívott vendégek és a cégek képviselői a felnőttképzés jövőjéről beszélgettek.

A rendezvényt a Veszprém Megyei Kereskedelmi és Iparkamara szakképzési irodavezetője, Rábai Veronika nyitotta meg. Köszöntőjében kitért a szakképzést, felnőttképzést érintő változások irányaira, és a Szakképzés 4.0 stratégia által megfogalmazott új szemléletre is.

Az előadássorozatot Szmatona Anikó, a megye GINOP 6.1.7 ügyfélszolgálati referense moderálta, aki bemutatta a meghívott előadókat, az előadásokat követően pedig interaktív pódiumbeszélgetésre invitálta a résztvevőket.

Az első előadó Madarász Erik, a Soter-line Oktatási Központ oktatási igazgatója volt, aki a képzések versenyképességre gyakorolt hatásáról beszélt, valamint bemutatta az új szakmastruktúra létrehozásában közreműködő ÁKT-k, Ágazati Készségtanácsok munkáját.

Őt követte a „Jó gyakorlatot” bemutató Auerbach Anita, a Transmoduls Kft. személyzeti vezetője. A vállalkozás példaértékű a humán erőforrás fejlesztésének területén, mind a középfokú, felsőfokú duális képzésben, mind a saját dolgozóknak szervezett, a fejlesztési irányokkal összehangban lévő képzési rendszerük miatt is.

A pódiumbeszélgetés felvezetésében közreműködött Ujszászi-Pék Gyöngyi képzési tanácsadó, aki közelebb hozta a résztvevőkhöz a tanácsadói hálózat feladatait, eddigi eredményeit. Előadásában kitért a szemléletváltás fontosságára, a vállalati saját tőke felismerésére és hasznosítására.

Az előadások után interaktív pódiumbeszélgetés kezdődött Sulyok Tamás felnőttképzési szakértő moderálásával és a megjelent gazdasági szereplők bevonásával. A belső képzések, alternatív képzési formák, képzésfejlesztési technikák mellett a szakképzés-felnőttképzés generációkat érintő sajátossága került az érdeklődés középpontjába.

  • 2019-10-09 Veszprém
Széchenyi 2020